top of page
gym-14.jpg
1693580948917.jpg

OFERTA

  • Trening siłowy​
 Sam trening można rozpatrywać w kategorii pojedynczej jednostki treningowej.Jednak trening to też  długofalowy proces , który powinien być dobrze zaprojektowany. Zarówno sama jednostka jak i trening rozumiany jako długofalowy proces nie tylko mają odpowiadać na pytanie "jak trenować" ale przede wszystkim "dlaczego". Każde ćwiczenie, każdy moment treningu powinien być zaplanowany i mieć swoje logiczne uzasadnienie aby optymalnie wykorzystać zalety płynące z tej formy aktywności. Trening siłowy to niezwykle szerokie pojęcie ponieważ powinien nie "tylko" czy"aż" skupiać się na walorach estetycznych jak budowanie masy mięśniowej czy redukcje tkanki tłuszczowej.Elementy pre-habilitacji, reedukacji posturalnej czy przywracanie poprawnego balansu mięśniowego i wzorca ruchowego powinny być stałymi elementami każdego programu. Trening siłowy w razie takiej potrzeby może być również świetnym narzędziem do budowania wydolności zarówno tlenowej jak i beztlenowej.Trening siłowy jest bazą dla zachowania podstawowej sprawności motorycznej. Świetnie sprawdza się również jako sposób powrotu do pełni sprawności po przebytej kontuzji czy urazu.
  • Boks
     Trening bokserski to przede wszystkim nauka poprawnej techniki. Poprawne techniczne boksowanie jest dużą sztuką.​ Pozycja bokserska, poruszanie na nogach, zadawanie ciosów, uniki, płynność ruchów, antycypacja przeciwnika  a potem złożenie tego w jedną całość jest dużym wyzwaniem. Boks oprócz tego, że jest świetną zabawą  jest też świetnym narzędziem do budowania  sprawności, koordynacji , siły i wytrzymałości. Nie można nauczyć się boksować po jednym treningu, na pewno wymaga czasu i konsekwencji  ale z pewnością już od pierwszego treningu może dawać ogromną 'frajdę".
  • Przygotowanie motoryczne
Przygotowanie motoryczne przeznaczone jest dla profesjonalnych zawodników jak i sportowców amatorów. Dla osób, których znaczenie mają wyniki osiągane w rywalizacji sportowej.Wiele osób trenuje by zachować lub podnieść sprawność fizyczną i słusznie. Są jednak osoby  dla osób dla których najważniejsza zasada to "szybciej,dalej mocniej"i są to własnie zawodowi sportowy i sportowcy amatorzy , dla których  Każdą dyscyplinę sportową czy aktywność fizyczną można przeanalizować pod katem przemian energetycznych zachodzących w czasie wysiłku,  które mięśnie pełnią rolę wiodącą, które mogą być przepracowane a które zaniedbane co może powodować kontuzje.  Niezmiernie ważne jest jakie cechy motoryczne są decydujące o wyniku. Dla wielu dyscyplin cechą podstawową będzie siła, która będzie bazą do rozwijania innych cech w zależności od potrzeb, wytrzymałości, szybkości skoczności, eksplozywności , możliwości zmian kierunków, zmian prędkości czy gibkości. Staramy się działać według zasady "train smart, train hard". Przed Tobą zawody lub inne wyzwanie sportowe, zapraszamy do współpracy, razem spróbujemy poprawić wyniki lub sprawić aby niemożliwe stało się możliwe.
bottom of page